Contact

Heb je vragen, opmerkingen of suggesties? Neem dan contact met ons op. Je kunt natuurlijk ook altijd even langskomen in onze winkel in Zutphen.


Adres EcuaFina winkel:

Pelikaanstraat 14
7201 DR Zutphen

 

Contact ons

Willem Braak
06-55509970
0575-841269
[email protected]

 

Openingstijden:

Dinsdag 10:00 - 17:00
Woensdag 10:00 - 17:00
Donderdag 10:00 - 17:00
Vrijdag 10:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 17:00

 

KVK: 80138705
BTW: NL861564935B01

 

Over EcuaFina

Faitrade, luxe en authentieke producten, rechtstreeks geïmporteerd uit Ecuador.
Lees meer over EcuaFina op deze pagina.

 

Ecuador & Galapagos reizen


Voor informatie over de reizen naar Ecuador & de Galapagos eilanden kun je meer informatie vinden op de website van Rebecca Adventure Travel

 

1 Contacteer
1.1 Wat zijn de openingstijden van de winkel in Zutphen?

De Travel Concept Store in Zutphen is geopend van maandag t/m zaterdag van 11.00-17.00

1.2 Wanneer kan ik een antwoord op mijn e-mail verwachten?

Wij helpen graag met het beantwoorden van al jouw vragen of wanneer je advies nodig hebt vandaar dat wij dezelfde werkdag nog reageren op jouw verzoek als de vraag voor 16.00 is ontvangen.

1.3 Is het veilig om online te bestellen?

Wij nemen online veiligheid zeer serieus. Persoonlijke en betalingsinformatie is veilig en geen gegevens worden verzonden zonder encryptie. Het beveiligen van informatie is onze hoogste prioriteit. Alle bestellingen worden verzonden via een beveiligde internetverbinding met behulp van SSL (Secure Sockets Layer) encryptie en andere maatregelen.

1.4 Hoe kom ik aan een kortingscode?

Je kunt naar onze aanbiedingen pagina gaan om onze huidige promoties & kortingen te bekijken

1.5 Kan ik met iemand spreken?

Ja zeker! Wij geloven in online maar we geloven nog meer in persoonlijk contact. Een van onze medewerkers is altijd bereid om je te woord te staan als je een vraag hebt. Het telefoonnummer is +31-575-841269

1.6 Kunnen jullie mij helpen om een native alpaca plaid te kiezen die in mijn interieur past?

Ja, wij helpen graag met een interieuradvies. Stuur ons een foto van jouw interieur en waar je jouw plaid wilt plaatsen en wij zullen advies geven over welke alpaca native plaid het beste zou passen.  

2 Klachten
2.1 Ik heb een klacht of opmerking, wat moet ik doen?

Je kunt contact opnemen via email, telefoon, of langskomen in de winkel.

3 Retail
3.1 Hoe kan ik wederverkoper worden van EcuaFina producten?

Ja dat kan, stuur een e-mail met uw merk & winkelgegevens (inclusief BTW-nummer) naar Rebecca Braak [email protected].

3.2 Wat is de minimale orderwaarde voor groothandel?

De minimale orderwaarde voor groothandel bestellingen is 300 euro.

3.3 Hoe maak ik een groothandel bestelling aan?

Schrijf je winkel eerst in door een e-mail met je merk- & winkelinformatie (inclusief btw-nummer) te sturen naar [email protected]. Als jouw winkel is geaccepteerd, kun je de wholesale bestelling doen via de webshop door de reguliere stappen te volgen. Je hoeft alleen maar je wholesale kortingscode toe te voegen tijdens de laatste stap van de aankoop.

3.4 Wanneer wordt mijn wholesale bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden. Als alle artikelen op voorraad zijn, wordt de bestelling dezelfde werkdag verzonden als de bestelling voor 16:00 uur (GMT+2) is ontvangen.

4 Retour
4.1 Kan ik mijn product retourneren?

Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, kun je de artikel(en) binnen 14 dagen na levering aan ons retourneren. De verzendkosten voor de retourzending naar de winkel zijn voor jouw eigen rekening.

 

Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product worden geretourneerd met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na registratie van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Indien het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te proberen, kunnen wij deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Ga dus zorgvuldig met het product om en zorg ervoor dat het goed verpakt retour gezonden wordt.

4.2 Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Nadat wij de artikelen retour hebben ontvangen, storten wij het betaalde bedrag voor het betreffende artikel binnen 14 dagen terug. We betalen je terug met dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt om het artikel te kopen.

4.3 Hebben jullie mijn geretourneerde artikelen ontvangen?

Zodra we je geretourneerde artikelen hebben ontvangen, sturen we je een e-mail. Het kan even duren voordat wij uw retourzending hebben verwerkt. De terugbetaling volgt binnen 14 werkdagen nadat wij het artikel terug hebben ontvangen.

4.4 Kan ik een bestelling annuleren die al is gekocht?

Als de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we jouw aankoop annuleren en direct jouw geld terugstorten. Als het artikel al onderweg is kunnen wij de aankoop helaas niet meer annuleren. In dat geval moet je het terugsturen en jouw geld terugvragen. Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected].

5 Verzenden
5.1 Wanneer wordt mijn product verzonden?

Jouw product wordt dezelfde werkdag verzonden als je het voor 16.00 besteld (NL tijd).

5.2 Wat zijn de verzendkosten?

Er zijn geen verzendkosten voor bestellingen in Nederland, voor internationale bestellingen zijn er geen verzendkosten als uw orderwaarde meer dan 100 EUR bedraagt.

5.3 Wanneer is mijn verzending?

Verzending is gratis bij elke bestelling boven de 80 EUR. In Nederland is verzending altijd gratis.

5.4 Wanneer komt mijn product aan?

Jouw bestelling wordt altijd verzonden met een trackingnummer. Je kunt dit nummer controleren om precies te weten wanneer jouw bestelling aankomt.

6 Betalen
6.1 Hoe kan ik via de webshop betalen?

Via de webshop kun je met iDeal, bankoverschrijving en creditcard betalen.

6.2 Hoe kan ik in de winkel betalen?

In de winkel kun je met pin of contant geld betalen.

6.3 Wanneer wordt de betaling voor online aankopen in rekening gebracht?

Als uw kaart geautoriseerd is, wordt de betaling direct bij je in rekening gebracht en ontvang je een e-mail ter bevestiging dat uw bestelling succesvol is verlopen. Alleen betaalde bestellingen worden verwerkt.

6.4 Zijn de prijzen inclusief BTW?

De prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.